hyperlink til bogmærke
Fra : Peter

Dato : 28-12-02 22:53

Hej!

Er der en eller anden som kan hjælpe mig med at rette op på et problem med
et/to hyperlink til bogmærke midt på en anden side. Når man skifter til den
ny side "kører" scrollbaren (eller hvad den ny hedder) i højre side op til
lidt over midten, men det sted som er bogmærket "hænger" nederst i
skærmkanten. Hvad skal laves om? Kan det tænkes at det kun er i IE at den
"hænger"?
Når jeg/man prøver 2. gang lykkes det, men det er jo vel nok fordi, der nu
er en cookie til det pågældende sted?

1. expl. http://www.morgenmusikken.dk - Brug linket "Danmarks største!"

2. expl. http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm#Repertoirelisten - Brug
linket "Ønsker du at vælge melodierne med det samme?" (Linker til masse sted
uden problemer)

m.v.h.

Peter, Odense

Fra : Leony

Dato : 30-12-02 10:06

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2. expl. http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm#Repertoirelisten
> - Brug linket "Ønsker du at vælge melodierne med det samme?" (Linker

Begge links giver det samme resultat i Opera. Resultatet ser ud til at være
det som er intentionen med linket.

Prøv evt i webdesigngruppen, måske er der en som kan gennemskue problemet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/