OT! Alene nytårsaften
Fra : Helle Nielsen

Dato : 28-12-02 20:08

Hejsa.

Jeg ved godt at dette emne slet ikke hører hjemme i denne gruppe og dog...
Min kæreste og jeg står og skal være alene nytårsaften, hvilket jo er ret
kedeligt. Vi er derfor på udkig efter folk med samme interesser (katte i
dette tilfælde) som måske kunne være nye kommende venner og som også skal
sidde alene nytåraften. Vi kunne slå os sammen og måske lærer hinanden at
kende og hvem ved? måske det udvikler sig til et godt venskab.
Vi er selv et par på 20 og 25 år. Helle læser hf fag på vuc og Knud har
eget
computersupport firma. (www.jirty.dk) Helle er den der interesserer sig
for
katte her.
Vi er et roligt ungt par og ikke rygere.

Hvis du er interesseret så kontakt mig (Helle) på mail@hellenielsen.dk

Mvh Helle

Med venlig hilsen
Helle Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : goofy

Dato : 28-12-02 20:33

Hej Helle
Vi er også alene, men vi bor i Odense, og I bor " desværre i Vester
Skerneinge, og jeg vil ikke køre, ellers passede alt det andet bortset
fra alderen du kan ligge ca. 30 år til jeres.
Men ha´et rigtigt godt nytår

Sonja & Steen Vinbæk

"Helle Nielsen" <krammemusenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e0df697aa799@dk-fritid-dyr-kat.dk...

Fra : Helle Nielsen

Dato : 29-12-02 00:02

> [...]
> Skerneinge, og jeg vil ikke køre, ellers passede alt det andet bortset
> fra alderen du kan ligge ca. 30 år til jeres.

Hejsa.
Tak for Jeres svar. Ja det er rigtigt at vi bor i Vester Skerninge, ved
Svendborg (Sydfyn).
Så herfra og til Odense er jo ikke så galt men det ville nok være bedre
hvis det var nogen på vores egen alder som vi var sammen med.
I ønskes en rigtig hyggelig nytårsaften samt et glædeligt nytår!
Mvh Helle