ASP cddb komponent?
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-12-02 18:47

Hej

Jeg har med lys og lygte søgt efter en asp cddb komponent, men jeg ender
altid op med VoltoCDX
(http://www.volto.com/devtools/cdx/default.asp?action=info) som dog ikke
lige ser ud til at fungere med ASP.

Så hvis der er nogle der har idéer til hvordan man får VoltoCDX til at
fungere eller kender til en helt anden komponent hører jeg meget gerne fra
jer.

På forhånd tak.

Mvh. Jacob

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 28-12-02 23:44

> (http://www.volto.com/devtools/cdx/default.asp?action=info) som dog ikke
> lige ser ud til at fungere med ASP.

Fra deres download-side:
There will be a 10 second startup delay when using an evaluation component
in an Active Server page.

....så jeg vil tro at det kan lade sig gøre.
Du skal sikkert registrere den på serveren med regsvr.

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 31-12-02 14:05

Fik du løst det her, ellers hjælper jeg dig gerne videre, så godt jeg kan...

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 01-01-03 16:22

"Jonas Skafte Jensen" <jskaftejensen@hotmail.com> wrote in message
> Fik du løst det her, ellers hjælper jeg dig gerne videre, så godt jeg
kan...

Mange tak for svaret, og beklager at jeg ikke fik svaret før nu.

Jeg har prøvet at installere og registrere det på serveren, men jeg har lidt
problemer med at få koden opbygget.Måske du kunne hjælpe med det?

Mvh. Jacob

Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 02-01-03 01:03

> Måske du kunne hjælpe med det?

Gerne, du kan evt. smide mig hvad du har af kode indtil videre på min mail,
sammen med et par ord om hvad det er du vil.
Så henter jeg mig lige en demoudgave af komponenten og leger lidt med den
her...

~J