Sun StarOffice
Fra : Stig Hansen

Dato : 28-12-02 13:35

Sun StarOffice bliver fra år 2003 tilgægeligt gratis for elever,
studerende og lærere.
Dejlig nyhed.

http://www.unic.dk/generelt/pressemeddelelser/StarOffice.html

Stig Hansen.

http://www.box4700.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-12-02 13:44

Stig Hansen skrev Lørdag den 28. december 2002 13:35 i
dk.edb.system.unix:

> Sun StarOffice bliver fra år 2003 tilgægeligt gratis for elever,
> studerende og lærere.

Hvad er der af forskæld udover navnet på den, og så OpenOffice 1.0?
Og så naturligvis, at OpenOffice er gratis for alle

Ivar Madsen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 28-12-02 14:59

Ivar Madsen wrote:

> Hvad er der af forskæld udover navnet på den, og så OpenOffice 1.0?
> Og så naturligvis, at OpenOffice er gratis for alle

Der er blandt andet skabeloner og fuld oversættelse...
--
See yea ...
Henry Lerche Madsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 28-12-02 16:27

On Sat, 28 Dec 2002 13:44:18 +0100, Ivar Madsen wrote:

>Stig Hansen skrev Lørdag den 28. december 2002 13:35 i
>dk.edb.system.unix:

>Hvad er der af forskæld udover navnet på den, og så OpenOffice 1.0?
>Og så naturligvis, at OpenOffice er gratis for alle

Der er et begrænset DBMS, kommerciel support og nogle smådetaljer til
forskel.

Men det er jo gerne sådan at gratis produkter ikke er noget værd, det er
bedre at betale et par tusinde for et tilsvarende produkt, det ved man hvad
er. Men hvis gratis produktet nu kom til at koste en ti'er, så er det
virkelig et godt køb og hvis det er sådan at der kommer special-rabatter -
uha det er flinke folk der giver kommerciel software væk.

Det er en fis-i-en-hornlygte, men jeg håber at planen virker for SUN

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
OS/2: Taking the wind out of Windows.

Fra : Martin Christensen

Dato : 28-12-02 15:24

Fra : Bo Simonsen

Dato : 28-12-02 19:17

Hello Martin.

28 Dec 02 14:23, you wrote to all:

MC> Og et databaseprogram lidt i stil med MS Access (hvis jeg har forstået
MC> det ret), omend det nok ikke er det, der vil have den største
MC> indflydelse på skolernes beslutning.

Aha, ved du hvad det bruger af underlæggende database?

Bo

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-12-02 18:26

On Sat, 28 Dec 2002 18:17:01 +0000, Bo Simonsen wrote:

> Aha, ved du hvad det bruger af underlæggende database?

ADABAS
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail

Fra : Bo Simonsen

Dato : 28-12-02 19:32

Hello Michael.

28 Dec 02 17:25, you wrote to all:

MR> ADABAS

Og hvem har fremstillet denne? Har du evt. et link til noget dokumentation?

Bo

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 28-12-02 19:10

Bo Simonsen <Bo.Simonsen@f100.n236.z2.fidonet.org> writes:

> Og hvem har fremstillet denne? Har du evt. et link til noget dokumentation?

http://www.google.com/search?q=adabas

Som ny på internettet bør du sætte Google som din startside

--
Thomas Bjorn Andersen - tbaNOSPAM200211@gen-v.net
+++ATH

Fra : N/A

Dato : 28-12-02 20:32

Fra : Bo Simonsen

Dato : 28-12-02 20:32

Hello Thomas.

28 Dec 02 18:09, Thomas Bjorn Andersen wrote to all:

TA> http://www.google.com/search?q=adabas

Mange tak.

TA> Som ny på internettet bør du sætte Google som din startside

Det mener du jeg er pga. min .f100.n236.z2.fidonet.org e-mail adresse?

Bo

Fra : N/A

Dato : 16-02-03 00:26

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-02-03 00:26

I <BA743E4B.ED5%tylkum@myrealbox.com> Benjamin Greve ytrede:
> ZenWorks.

Mums.

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-02-03 00:29

I <BA743E4B.ED5%tylkum@myrealbox.com> Benjamin Greve ytrede:
> Og bedre endnu, findes der nogen som helst mulighed for at distribuere
> applikationer fra centralt hold til OS X-klienterne automatisk?

Har du noget imod at rode med nix-delen? Ellers kunne du jo kigge på fx
rsync.

Fra : dudsen

Dato : 31-12-02 14:27

Martin Christensen wrote:

> Og et databaseprogram lidt i stil med MS Access (hvis jeg har
> forstået det ret), omend det nok ikke er det, der vil have den
> største indflydelse på skolernes beslutning.

Openoffice hr faktisk også database support. enten via plain text
eller en ekstern database så som MySQL

--
Daniel Udsen
.... the flaw that makes perfection perfect.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-12-02 23:46

Bo Simonsen <Bo.Simonsen@f100.n236.z2.fidonet.org> writes:

> Det mener du jeg er pga. min .f100.n236.z2.fidonet.org e-mail adresse?

Ja, og din defekte newsreader (hint: få den til at lave en fornuftig
References-header, så den som minimum indeholder message-id på det
indlæg du svarer på).

--
Jacob - www.bunk.cc
Overflow on /dev/null, please empty the bit bucket.