Spriritistisk sangkor
Fra : Freddy

Dato : 28-12-02 12:23

Mine oldeforældre og et par af deres børn var med i et spiritistisk sangkor
i København i 1920-30´erne. Jeg har et foto med et gruppebillede af
sangkoret fra en skovtur i 1930´erne.
Koret skulle efter sigene have holdt til et sted på Vesterbro i København,
men ingen ved det mere præcist. Jeg vil meget gerne vide mere om dette
sangkor og er i det hele taget interesseret i oplysninger omkring udøvelse
af spiritisme i København og omegn også henvisninger til links eller bøger
er mere end velkomne.

Godt nytår til alle

mvh Annemette Popp

Fra : Ji9

Dato : 26-07-03 11:54

hej Freddy
Måske kan du få noget at vide af Bettinas forældre der stadig er med i
Spiritistbevægelsen i Århus. De er ældre og dengang kendte man jo
hinanden indenfor de forskellige "bevægelser".
bettina er formand/kvinde for "Lysets Hus" i Århus. Prøv at sende hende
en e-mail om enmet. Hvem ved - måske hendes forældre (som er meget søde)
ved noget om stedet på Vesterbro ?
lysets Hus hjemmeside kan du finde her:
http://www.lysetshus.dk

venlig hilsen