DDR ram samkørsel forskellige mærker
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 28-12-02 12:22

Hej

Min fars PC har 128DDR ram og jeg skal have købt 128Mb mere til ham.

Vil lige høre om der generelt skulle være problemer med at køre med
forskellige mærker sammen eller det bare virker.

lad høre med jeres erfaringer

haug

Fra : Leony

Dato : 28-12-02 20:36

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vil lige høre om der generelt skulle være problemer med at køre med
> forskellige mærker sammen eller det bare virker.

Har aldrig hørt om problemer i den retning, men man kan jo selvfølgelig være
uheldig.
Vil mene at du 99,9 % sikkert ikke vil få problemer med 2 forskellige
mærker.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Anders Faber

Dato : 29-12-02 01:50

"Leony" wrote

> [...]
være
> uheldig.
> Vil mene at du 99,9 % sikkert ikke vil få problemer med 2 forskellige

Gælder det også for DDR RAM af forskellig hastighed?

VH
Anders

Fra : Leony

Dato : 30-12-02 07:04

"Anders Faber" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse

> Gælder det også for DDR RAM af forskellig hastighed?

Det vil jeg heller ikke mene er noget problem.
Det kan også lade sig gøre med SD-RAM, så hvorfor ikke. Husk bare på at
langsommeste blok bestemmer hastigheden.
Igen er det dog kun 99,9% sikkert, da der på nogle systemer med bestemt
software/hardware installeret måske kan være problemer.