vedr palmbutler 3000,medieafspiller
Fra : ivan holstebro

Dato : 28-12-02 11:58

er der nogen der ved om man kan lægge flere medieafspiller ind i palm
butler,den har kun windows medieplayerog realplayer indbygget, jeg kunne
godt tænke mig at jeg kunne bruge divx player 5 .

Fra : Sebastian Steen

Dato : 28-12-02 12:18

ivan holstebro wrote:
> er der nogen der ved om man kan lægge flere medieafspiller ind i palm
> butler,den har kun windows medieplayerog realplayer indbygget, jeg
> kunne godt tænke mig at jeg kunne bruge divx player 5 .

Inde under OSS http://www.palmbutler.com/ er der nederst et spørgsmål:
"Kan jeg programmere Palmbutler til at styre min ...?"

Det er et projekt der drejer sig om at kunne bruge andre programmer, fx.
Winamp eller lign. Det kræver nok en smule programmering, men jeg ved ikke
hvor meget. Har ikke haft tid til at kigge på det endnu.

Sebastian Steen
"_supergnu" = spamfilter!