Legetøj
Fra : Tina

Dato : 28-12-02 11:02

Jeg har en veninde, der har part på en lille sød fjordhest. Af og til er jeg
med derude (hestemagneterne i fingrene klør indimellem meget kraftigt :).

Når jeg er med, så lukker jeg hesten ind i ridehuset, mes min veninde muger
ud.

Inde i ridehuset er hun (hesten) meget nysgerrig og piller ved alt, og så
var det, jeg tænkte på, om der findes en eller anden bold til heste, som hun
kan skubbe rundt med, og kaste rundt med?

Jeg kommer ikke ret ofte i rideudstyrsbutikker, og aner ikke, hvad der er på
markedet i dag.

Er der nogle derude, der har ideer og erfaring med legetøj til heste?

Hun er sød, rolig, kærlig og velopdragen. Ingen unoder i hende. Kun hendes
nysgerrige pillemule

Mvh

Tina

Fra : Ann

Dato : 28-12-02 20:53

Tja, en ganske almindelig båd fender til små 100 kroner kan bruges. Den fås
i både aflang og som mere rund bold. Der kan sættes en snor i den så den kan
svinge rundt og den kan hænges op i boksen så hesten kan lege med den.

--
Hilsen
Annette

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 30-12-02 23:05

Forrige sommer spillede jeg fodbold med min søsters heste. Jeg brugte bare
en almindelig basketball - og hestene syntes det var meget spændende.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Anet

Dato : 30-12-02 23:47

Det er ikke altid det dyreste legetøj der er det sjoveste og bedste. Fint
når man kan finde alternativer til det som tit er meget dyrere bare fordi
det heste-et-eller-andet.

--
Hilsen
Annette