soltek kav-75
Fra : minibyb

Dato : 27-12-02 23:56

hejsa ng!

er der nogen der ved om dette kort kan klare en athlon xp2000+ ???

Fra : Olesen

Dato : 28-12-02 00:00

"minibyb" <minibyb@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa ng!
>
> er der nogen der ved om dette kort kan klare en athlon xp2000+ ???

Ja
Ja

Fra : minibyb

Dato : 28-12-02 00:01

kan en silverado50 også køle den ordentligt ned?

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-02 09:42

minibyb skrev:
> kan en silverado50 også køle den ordentligt ned?

Ja.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Per Møller

Dato : 28-12-02 11:12

Det kan en MIST Silent Twin også .

Normal arbejdstemp på 22 grader iflg. VCool.

Mvh.
Per
Soltek SL-75 KAV, AMD Athlon XP 2000+

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-02 11:28

Per Møller skrev:
> Det kan en MIST Silent Twin også .
>
> Normal arbejdstemp på 22 grader iflg. VCool.

Muligvis. Skriv full load temp. Det der idle værk kan
man ikke bruge til noget. Slet ikke når du kører VCool.
Er din maskine stabil med VCool?
Hvis du har et sblive lydkort, er lyden så ok med VCool?

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Per Møller

Dato : 28-12-02 14:14

[...]

30 grader efter 30 min. med BurnInTest

Hvis du har et sblive lydkort, er lyden så ok med VCool?

Bruger onboard lyd på Soltek SL75-KAV.
Ingen problemer med det.
Kører XP

Mvh.
Per

Fra : minibyb

Dato : 28-12-02 16:33

det er et socket a board ikke??

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-02 19:17

minibyb skrev:
> det er et socket a board ikke??

Du får 3 gæt.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-02 09:42

minibyb skrev:
> er der nogen der ved om dette kort kan klare en athlon xp2000+ ???

Kun hvis boardet er revision F1 eller senere.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Slappe-tcc

Dato : 18-02-03 13:52

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> wrote in message

> Kun hvis boardet er revision F1 eller senere.

Hejsan

Vil det f.eks. være en rev. F5

mvh Thomas

Fra : Per N

Dato : 18-02-03 14:06

On Tue, 18 Feb 2003 13:52:02 +0100, "Slappe-tcc"
<tcc@FJERNFJERNprivat.dk> wrote:

>Vil det f.eks. være en rev. F5

Ja, F5 er nyere end F1.

Fra : Henrik