Udskiftning af CPU på Soltek SL75KV bundko~
Fra : pea.

Dato : 27-12-02 21:38

Hej

Jeg har ovennævnte bundkort med en 700MHZ Duron processor. Hvad er
hurtigste processor der kan fungere i dette bundkort?

Mvh. - pea

Fra : o&u

Dato : 27-12-02 22:03

On Fri, 27 Dec 2002 21:37:55 +0100, pea. <pea1@post12.tele.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har ovennævnte bundkort med en 700MHZ Duron processor. Hvad er
>hurtigste processor der kan fungere i dette bundkort?

KV har kt133 chipset og ikke kt133a chipset. Så du er begrænset til
fsb200 cpu'er. Altså durons eller thunderbird. Multiplier kan stilles
til max. 12,5
12,5 x 100 =1250 MHz.

Det er jo ikke så voldsomt i dag.

mvh

John

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-02 09:45

o&u skrev:
> KV har kt133 chipset og ikke kt133a chipset. Så du er begrænset til
> fsb200 cpu'er. Altså durons eller thunderbird. Multiplier kan stilles
> til max. 12,5
> 12,5 x 100 =1250 MHz.

Ja, den kan kun køre FSB 200 CPU'er. MEn en Tbird 1400/200
burde nu virke fint på boardet.
http://soltek.de/English/faq/CPU%20list/amd.pdf

mvh
Jeppe Seidelin Dam