TV-KORT??
Fra : Lasse

Dato : 27-12-02 16:17

Hejsa NG
Skal bruge et tv-kort og det skal kun bruges til at se tv på min pc ikke
optage eller andet.Der er mange at vælge imellem men vil kun bruge omkring
500 kr nogle ideer, kører xp.??
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE

Fra : Madsen

Dato : 27-12-02 17:26

Lasse skrev:

> Skal bruge et tv-kort og det skal kun bruges til at se tv på min
> pc ikke optage eller andet.Der er mange at vælge imellem men vil
> kun bruge omkring 500 kr nogle ideer, kører xp.??

Du har sikkert større chance for et brugbart svar i den gruppe som
omhandler grafik-/tv-kort. <news:dk.edb.hardware.grafikkort> hedder
den.

Madsen.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 27-12-02 23:55

> Du har sikkert større chance for et brugbart svar i den gruppe som
> omhandler grafik-/tv-kort. <news:dk.edb.hardware.grafikkort> hedder
> den.

Hvor i fundsatsen står TV-kort nævnt?

// Troels

Fra : Madsen

Dato : 28-12-02 00:07

Troels Plougmann Olsen skrev:

> Hvor i fundsatsen står TV-kort nævnt?

Ingen så vidt jeg ved, men der bliver ret ofte spurgt om TV-kort i
grafikkortsgruppen og jeg vil personligt også mene at det er den
bedst egnede gruppe, i mangel af bedre.

Madsen.