ø:Canon Ixus V3
Fra : **trads**

Dato : 27-12-02 15:57

Hej
Er der nogle sider hvor man kan købe et Canon Ixus V3.
Gerne udenlanske da der jo er meget at spare !!
Ved man kan gøre det her : http://www.shopman.dk/ Men han holder ferie

Mvh
Henrik Olesen

\....../
³(o)(o)³
---ooo--(__)--ooo---

DaW DaW

Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-12-02 23:40

On Fri, 27 Dec 2002 15:57:01 +0100, **trads** <trads@maskulinFJERN.dk>
wrote:

> Hej
> Er der nogle sider hvor man kan købe et Canon Ixus V3.
> Gerne udenlanske da der jo er meget at spare !!
> [...]

Hej
Jeg har købet mit kamara hos
http://www.ny-camera.net/language/english/products.htm
De leverede det hurtigt og sikkert. Og til langt under prisen i Danmark.
--
Thomas Hansen

Fra : Uni Bull

Dato : 28-12-02 02:07

Thomas Hansen wrote:
> [...]

Jeg købte for et halvt års tid siden et Ixus330 i Tyskland.
Jeg var forbi disse steder i min søgen efter pris og levering:
http://www.nycamera.net/language/english/index.htm
http://www3.avitos.com
http://www.computeruniverse.net/
http://www.dpreview.com/
http://www.digital-versand.de/
http://www.funcomputer.de/
http://shopp.connecting-electronics.de/shop.php
http://www.digital-net-shop.de/
http://www.topvisionshop.de/
http://www.technikdirekt.de/
http://www.pixmania.com/
http://www.photozone.de/

God jagt!

--
Uni Bull
København K

Fra : **trads**

Dato : 28-12-02 15:54

KANON !!
Tak for linkene -- har allerede sparet en masse ved at lede lidt..
Fra den ene side til den anden kan der være 1-400kr forskeld.

Har lige set det i Fredgaard til ..hold nu på hat og briller 5999kr. vildt
Og igennem shopman.dk 3800kr
Men her via dit link : http://www.topvisionshop.de/ 3420kr
Så led og du skal spare..

Tak igen og godt nytår

Fra : Leony

Dato : 28-12-02 21:00

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige set det i Fredgaard til ..hold nu på hat og briller 5999kr.

Fredgaard hører jo heller ikke til blandt de billigste i Danmark.
På EDBpriser koster det 4399 (inkl. levering):
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587962
(hvis jeg har fundet det rigtige kamera).

> Så led og du skal spare..

Altid

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Gadsbøll

Dato : 28-12-02 00:11

Hej

Jeg købte et hos GREENdata.dk til en for mig at se ok pris: 4349,-

Den eneste hage er at der kun medfølger tysk brugsanvisning men det er vel
samme sag hvis den kommer fra shopman...

De står til ikke at være på lager men ca. 5 dages levering.

Mvh. Emil