MS Windows
briani 27239
explorer.exe bruger næsten 100% systemresu~
Fra : Casper Clausen

Dato : 27-12-02 15:45

Hej NG

Jeg har næsten lige installeret windows XP, men nu er der problemer. Efter
at jeg har kørt med min computer åben et stykke tid sker det tit at systemet
kører meget langsomt og ved at trykke ctrl+alt+del kan jeg se at
explorer.exe bruger næsten 100% af CPU'en. Hvad skyldes det?
Kan det afhjælpes ved at installere Service Pack 1?
Håber i kan hjælpe...

Hilsen Casper

Fra : Thomas

Dato : 27-12-02 18:10

"Casper Clausen" <ingen@e-mail.her> skrev i en meddelelse
> [...]
> explorer.exe bruger næsten 100% af CPU'en. Hvad skyldes det?
> Kan det afhjælpes ved at installere Service Pack 1?
Hmmmm. det er svært at sige.

spørgsmålet er vel egentlig Hvorfor den er på 100%.

arbejder den med noget??
roder du med ufuldendte AVI filer??
Har du checket for VIrus på maskinen??

Prøv nogle af disse ting, men det kan vel altid betale sig at installere
servicepack 1, eftersom at den indeholder de nyeste ting til XP.

venligst

thomas

Fra : Martin

Dato : 27-12-02 20:03

Det bude være ufuldendte avi filer. Kig på www.Tweak.com

havde samme problem måtte slette autowiev i regedit.

Martin

"...