Piv - Agnes er syg
Fra : Nitsen

Dato : 27-12-02 13:43

Hejsa

Øv - så sidder jeg her og venter på at skulle til dyrlæge med den lille
frøken - hun er sløj/nedstemt - gemmer sig konstant for os (meget lidt
typisk Agnes) - så jeg må lige have hende tjekket - selvfølgelig holder
Raiku ferie *suk* - men nu prøver vi Ishøj Dyreklinik - jeg tør ikke vente
til mandag hvor Raiku er tilbage fra ferie - skrækken for FIP rumler i mit
hoved igen - øv altså.

Vi har tid 14.30 - og jeg sender selvfølgelig en update når vi har fået
damen undersøgt.

Stakkels Frode fatter ikke en meter - nok er han lidt træt af den lille
drillepind - men lige nu savner han vist hendes hæmoridemanerer *sss*

bekymret hilsen fra

Anita og Frode og suk fra en forskræmt og underlig Agnes

Fra : marianne hellemose

Dato : 27-12-02 13:56

Åhh nej, vi krydser poter for at det ikke er noget alvorligt,
og vil vente spændt på en opdatering

trøstekrammer
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 27-12-02 14:14

Ada og jeg sidder her og udsender positive vibrationer til lille Agnes, håber
alt går vel hos dyrlægen!
Hilsen Dorthe og søster Ada

Nitsen skriver:

Fra : Nitsen

Dato : 27-12-02 16:19

"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Agnes havde høj feber pga. lungebetændelse - hendes bug er en anelse
udspilet, så mistanken om FIP kan desværre ikke lige viftes væk - Agnes får
nu antibiotikabehandling - hun fik injektion i dag - og skal så have piller
i 10 dage - kontrol hos dyrelægen igen den 6. januar 2003 - så nu krydses
der for at behandlingen hjælper lillefisen - det er næsten ikke til at bære
hvis det er FIP - øv - vi går nu her og siger matraet - det er "kun"
lungebetændelse" *sss* - Agnes har igen fundet et sted at gemme sig -
stakkels lille piv.

Forøvrigt en ganske sød dyrlæge og "nurse" når nu vi ikke kunne komme til
Raiku *sss*

Kh

Anita og Frode samt lille Agnes der mindst har 280 grader i feber *sss* -
nåja - hun havde 40,4 så det er tæt på.

Fra : Kate

Dato : 28-12-02 00:15

Årh stakkels lille Agnes. Håber det "bare" er lungebetændelse.

God bedring til det lille pus.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Bente Jepsen

Dato : 01-01-03 23:06

Hej.

Hvordan går det med Agnes,
forhåbentlig bedre ?

Mange hilsner
Bente

Fra : Nitsen

Dato : 02-01-03 00:45

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev

> Hvordan går det med Agnes,
> forhåbentlig bedre ?

Hejsa

Ja, nu er vi nået så langt i behandlingen at jeg tør tro på at bedringen er
reel § - hun er næsten tilbage til sit gamle frække jeg - dog er hun
stadig noget mere træt og sovende end vanligt - men tro da pokker efter den
omgang - heldigvis ser det ud til vi slap med skrækken denne gang - sjovt
nok har Frode ændret adfærd overfor lillefisen efter hun har været så syg -
han har åbenbart savnet sin personlige "hæmodride" *gggg* - så nu leger han
meget med hende og knurreriet er næsten væk - man skulle tro han har kunnet
mærke det var alvorligt med hende.

Men sikke en skræk hun satte i livet på os *ssss* - Agnes er været utrolig
dygtig til at tage sine piller - ikke frivilligt, men det har ikke været
nødvendigt at have brynje på for at give hende dem *gggg* - det skal man
ellers når dullen skal have klippet negle, så jeg var forberedt på kamp til
stregen *ggg*

Mvh

Anita og Agnes der er krøbet ombord i dynerne og Frode der liiiiiiiiige
skulle ud og se om det er rigtig der er sne på vej.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 02-01-03 06:34

> [...]
han
> meget med hende og knurreriet er næsten væk - man skulle tro han har

Det var da dejligt at høre. Man kan jo blive helt bekymret på jeres vegne
når hun er så skidt.
Ja, hvis Frode er blevet transformeret til en legeonkel så har det jo haft
en god sideeffekt

Bente

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-01-03 09:53

Hej Anita
Det er dejligt at hører at Agnes er ved at sit eget hmm
livlige selv igen, stor krammer til Frode og hæmoriden

Fra : Kate

Dato : 03-01-03 22:40

"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in news:auvug8$akj$1@sunsite.dk:

> Ja, nu er vi nået så langt i behandlingen at jeg tør tro på at
> bedringen er reel § - hun er næsten tilbage til sit gamle
> frække jeg -

Åh, det var godt at høre.