Stop af printer
Fra : torben

Dato : 27-12-02 13:26

Jeg synes det er mærkeligt, at hver gang man stopper for en printer ved at
sige annuler, så skriver den en masse sider ud med al mulig tekst. kan man
ikke på en eller anden måde få den til at lade være med det?

torben

Fra : Devast8or

Dato : 27-12-02 19:33

Jeg plejer at slukke for min printer (en HP 610). Så glemmer den alt hvad
den havde i hukommelsen og spytter et tomt papir ud år man tænder for den
igen.

Devast8or

--
Spamfilter activated