Ram fejl?
Fra : Gitte

Dato : 27-12-02 12:58

Hej
Jeg skal til at prøve at geninstallere en pc hvor windows er blevet helt
ødelagt. Det lykkedes mig at få lavet fdisk og formatteret harddisken. Så
tog jeg den med hjem for at sidde og rode med den, men nu kan jeg slet ikke
starte op. Hver gang jeg forsøger at starte den så kan den ikke starte men
står bare og bipper. Det lyder lidt i stil med når telefonen er optaget....
bare lidt langsommere. Jeg ved at det sandsynligvis indikerer en
hardware fejl, ved bare ikke lige hvor jeg finder ud af hvad det er for en
hardware fejl????

Gitte

Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-12-02 13:46

On Fri, 27 Dec 2002 12:57:53 +0100, Gitte <gitte.ottosen@privat.dk> wrote:

> [...]
> bare lidt langsommere. Jeg ved at det sandsynligvis indikerer en
> hardware fejl, ved bare ikke lige hvor jeg finder ud af hvad det er for

Det lyder som om grafikkortet er rystet løst.
Kik har http://www.computerhope.com/beep.htm

--
Thomas Hansen

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 27-12-02 17:18

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@image.dkDUSKALFJERNEDETTE> wrote in
message newsrh2dqabbvzru8w@news.image.dk

> Det lyder som om grafikkortet er rystet løst.
> Kik har http://www.computerhope.com/beep.htm

Nej, på de BIOS'er jeg har haft har manglende/defekt grafikkort været
langt+3korte... Altså: Beeeeeep Beep-Beep-Beep hvorefter den starter
op...!

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Madsen

Dato : 27-12-02 13:48

Gitte skrev:

> Jeg ved at det sandsynligvis indikerer en hardware fejl, ved bare
> ikke lige hvor jeg finder ud af hvad det er for en hardware
> fejl????

Pudsigt nok så skriver du det selv i subjectet/emnelinien. :)

Madsen.