Herlufmagle Bryggeri ?
Fra : Henning Thomsen

Dato : 27-12-02 10:58

Er der nogen i denne gruppe, der kender noget til
Herlufmagle Bryggeri på Sjælland ?
Min oldefar Frederik Petersen har ejet det engang ca.
i årene 1870-1925 ??
Eksistere bygningerne endnu?

Med venlig hilsen
Henning Thomsen
hthomsen@oncable.dk

Fra : Hanne Christensen

Dato : 27-12-02 13:11

"Henning Thomsen" <hthomsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i denne gruppe, der kender noget til
> Herlufmagle Bryggeri på Sjælland ?
> Min oldefar Frederik Petersen har ejet det engang ca.
> i årene 1870-1925 ??
> Eksistere bygningerne endnu?

Jeg ved ikke om bygningerne eksisterer endnu, men Dana
Mineralsvandsfabrik har til huse på Bryggervej 1, 4160
Herlufmagle, så mon ikke ikke der en forbindelse til det
bryggeri du omtaler.

PoulC
poulc@ofir.dk

Fra : Henning Thomsen

Dato : 29-12-02 12:06

Tak for oplysningen om Herlufmagle Bryggeri.
Jeg har fået oplyst, at bryggeriet senere har skiftet navn til
'Dana' og ophørte med ølproduktionen i 1960, men at mineralvandsproduktionen
blev videreført.
Med venlig hilsen
Henning Thomsen
hthomsen@oncable.dk