dexxa rat og pedaler
Fra : Claus pilemand

Dato : 26-12-02 22:37

hej alle sammen jeg ka stadig ikke få det til at du. og jeg har været på
hjemme siden for dexxa for at få drivern men alt er lukket ned suuuk........
jeg mangler hjælp ........
jeg har prøvet at slå det til manulet i kontrol panel men nej der er ik
rigtig noget der virkker nu er vi jo osse komet på xp og det giver lidt grå
hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har osse prøvet at sætte det op som et joystick men nej dedr er ingen
kontagt
håber der er nogen der kan hjælpe med en driver
mvh claus pilemand

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-12-02 23:40

On Thu, 26 Dec 2002 22:37:20 +0100, Claus pilemand <engvang@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
> kontagt
> håber der er nogen der kan hjælpe med en driver

Hej
Hvis det er det rat som Aldi solgte for et stykke tid siden kan du godt
glemme alt om at få det til at virke i XP.
Jeg har prøvet ALT med det jeg havde. Grunden er at rattet skal sættes op
som joystick i win9X, men det virker ikke under XP. Hvis du skal have et
rat til at virke under xp skal det helst være USB ellers er det storset
umuligt at få til at virke.
--
Thomas Hansen

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 27-12-02 19:36

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@image.dkDUSKALFJERNEDETTE> skrev i en
meddelelse newsrh1akrnavzru8w@news.image.dk...

> Hej
> Hvis det er det rat som Aldi solgte for et stykke tid siden kan du godt
> glemme alt om at få det til at virke i XP.

Undskyld, men hvad er dét da for noget fis!

Jeg har selv sådan et rat, og det kører fint på Windows XP, uden externe
drivere.

> [...]
> som joystick i win9X, men det virker ikke under XP. Hvis du skal have et
> rat til at virke under xp skal det helst være USB ellers er det storset

Det skal blot sættes op som joystick eller rat med to akser og fire knapper.
Rattet kører på den ene akse, og pedalerne på den anden. Akkurat ligesom du
har gjort i Win9x.

Jeg ved ikke hvad du har gjort galt, men det er ikke rattet der er
problemet.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-02 20:26

In article <3e0b768a$0$193$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
engvang@tdcadsl.dk says...
> hej alle sammen jeg ka stadig ikke få det til at du. og jeg har været på
> hjemme siden for dexxa for at få drivern men alt er lukket ned suuuk........
> jeg mangler hjælp ........

Jeg har givet svaret.

> håber der er nogen der kan hjælpe med en driver

Der findes ingen driver...!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen