Helt ny i flash.. link..
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 26-12-02 21:56

Jeg har fundet en flash menu på nettet som jeg nu ønsker at bruge på en
side... Jeg har både swf filen og en fla fil...
Menuen består af en rækker knapper, og jeg ønsker ganske enkelt at et link i
en ramme når man klikker på en af knapperne.. Det er sikkert vildt simpelt,
men nu er det føreste gang jeg bruger Flash(MX), og jeg kan simpelthen ikke
finde nogen steder man kan lave links i knapper

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Brian Pedersen