Ny PSU eller kabinet...?
Fra : Lasse

Dato : 26-12-02 21:47

Hej gruppe!

Jeg skal bruge en ny strømforsyning til mit ny-opgraderede pc:

ASUS A7V333
AMD Athlon(TM) XP 1900+
ASU
S V8420 GEFORCE 4 TI4200
3 IBM Harddiske på 30 GB og 2 x 80 GB
Creative SB Live player 1024

Ved ikk om det bedst kan betale sig at nøjes med at købe en strømforsyning
eller et helt nyt kabinet. (det skal siges, at mit gamle kabinet er rigtigt
dårligt mht airflow og har ingen kabinetblæsere...)

Jeg har nemlig kigget lidt på dette kabinet
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404667894

Max pris 1000-1200 kr

Håber der er nogen som kan vejlede lidt....

Lasse

Fra : Lasse

Dato : 26-12-02 21:53

Det skal lige siges at jeg før havde et ASUS A7V M/B, men nu crasher det
hele tiden hvis jeg kører 1600 Mhz, har det pt. sat til 1200 Mhz.

Fra : Leony

Dato : 27-12-02 08:08

"Lasse" <wibroeNOSPAM@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gamle kabinet er rigtigt dårligt mht airflow og har ingen
> kabinetblæsere...)
> Jeg har nemlig kigget lidt på dette kabinet

Det lyder som om du godt kunne bruge et kabinet med en god strømforsyning.
Personligt synes jeg ikke det er et dårligt kabinet du har fundet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/