Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bankers reg.nr.
Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 26-12-02 20:52

Hej!

Håber det er den rigtige gruppe: Ellers håber jeg på en venlig henvisning.

Er det muligt at finde de forskellige bankers registreringnumre på nettet og
derved finde ud af hvilken bank/afd. der har et givent reg.nr.?

PH

Fra : ole

Dato : 28-12-02 12:44

"Peter Hansson (7950)" <phansson@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at finde de forskellige bankers registreringnumre på nettet og
> derved finde ud af hvilken bank/afd. der har et givent reg.nr.?

Danske Bank udgav for nogle år siden en tyk telefonbog, men efterhånden som bankfilialerne
er blevet
indskrænket, så er den ikke så meget værd mere.

Foreslag kik på de enkelte bankers hjemmesider, der finder du også deres reg.nr.

Fra : KC

Dato : 28-12-02 13:03

Har tidligere været debateret her, er noget med at du kan finde det på
Nationalbankens hjemmeside....har siddet og ledt uden at finde det......men
håber det kan hjælpe lidt på vej

KV

Fra : [DK]Garfield

Dato : 28-12-02 15:03

Hej

Ring til din bank - de kan hurtigt finde det for dig.

Garfield

Fra : Knud Berggreen

Dato : 11-01-03 21:45

On Thu, 26 Dec 2002 20:51:50 +0100, "Peter Hansson \(7950\)"
<phansson@mail.tele.dk> wrote:

>Er det muligt at finde de forskellige bankers registreringnumre på nettet og
>derved finde ud af hvilken bank/afd. der har et givent reg.nr.?

Der findes ikke en samlet oversigt på nettet. Registeret
tilhører PBS og er en vare der sælges mod betaling.

/Knud

Fra : Jacob Blirup Larsen

Dato : 16-01-03 12:23

> [...]
og
> derved finde ud af hvilken bank/afd. der har et givent reg.nr.?

Hvis du går ind på følgende link:
https://web47.prod.bec.dk/kki/potkonto/servlet/PotKonto kommer du ind på
Scandiabanks hjemmeside, til den del hvor man opretter en Alt-i-en konto.
Tryk forsæt 3 gange til du kommer til det der hedder "Personlige
oplysninger"
Gå så ned i bunden hvor der står bankforbindelser, der står alle bankerne
med deres respektive reg.nr. (i parantes)

Jacob