compaq presario 4701/bios
Fra : Hans K Nielsen

Dato : 26-12-02 19:35

nogen der ved hvordan man kommer ind i bios på sådan en fisk?

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 26-12-02 19:47

Kig lidt i gruppen - det betaler sig at lede lidt selv...

Men for ikke at denne besked skal være helt OT:

Gode bud er at trykke på enten del, F1 eller F10 når computeren booter op.

Fra : Hans K Nielsen

Dato : 26-12-02 21:13

har jeg prøvet melder bare keyboard fejl når jeg trykker på de nævnte taster

"Jens Gregersen [9670]" <jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0b4e7c$0$24700$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 27-12-02 07:15

Så var det måske en idé at skrive hvad du _har_ prøvet... Det gør det
immervæk noget lettere at hjælpe dig!

Fra : Calle.

Dato : 28-12-02 10:29

brug F10, men du må ikke holde den nede, så får du fejl. prøv at pulse på
den, hvis du ikke ved hvornår du skal trykke

--
Automatik Mekaniker
Calle