linux og raid
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 26-12-02 18:59

Hej
Jeg har en proliant og efter at have fpet den korrekt bootstring kan jeg nu
få installationen igeng.
Den formaterer også disken, men når den skal til at lægge filerne ind på,
kommer den med flg fejl:

<4>ASC=11 ASC=0
<4> Raw sense data (en masse tal, der fylder en hel linje)
11 0x00 0x00 0x00 0x00
<4> IO eroor dev 0b:00, sector 31452
<4> scsio ERROR on channel 0, id 5, lun 0, cdb: 0x28 00 00 01 32 ca 00 00 01
00
<4> info fld=0x132ca, current sd0b: 00: sns = F0 3

På serveren har jeg oprettet et stort logisk drev, som kører raid 5.
Jeg har selv ladet linux partionere disken

Hvad har jeg gjort galt ?

Fra : Michael Andreasen

Dato : 26-12-02 19:06

Er der nogen grund til du har postet dette indlæg i adskellige grupper? Kan
du ikke i bedste fald x-poste?

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 26-12-02 19:12

ved ikke hvorn man xpster ;) Lær mig

Fra : Kent Friis

Dato : 02-01-03 13:24

Den Thu, 26 Dec 2002 19:11:40 +0100 skrev [TR]Fido_linux:
>ved ikke hvorn man xpster ;) Lær mig

Skriver flere grupper i "Newsgroups:"-feltet, med komma imellem:

Nesgroups: dk.edb.system.unix, dk.test

Mvh
Kent
--
The frozen north will hatch a flightless bird,
who will spread his wings and dominate the earth