Død computer
Fra : Fam Hauge

Dato : 26-12-02 18:06

Jeg kan ikke få min computer til at starte normalt op.

Efter en metallisk forbindelse mellem brænder og strømforsyning døde min
computer.

Jeg har testet forskellige ting:(efter afmontering af diverse drev.)

Strømforsyning virker
Motherboard og cpu virker (cpu bliver ihvertfald varm)

Jeg kan stadig ikke få liv i computeren.

Hvad kan der så være galt?

ram? grafikkort?

Håber I kan hjælpe mig lidt. evt med metoder til at teste videre...

Mvh
Rasmus

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 27-12-02 04:22

Fam Hauge wrote:

> Motherboard og cpu virker (cpu bliver ihvertfald varm)

Det er ikke nogen garanti for at cpu og motherboard virker.

> Jeg kan stadig ikke få liv i computeren.
> Hvad kan der så være galt?
> ram? grafikkort?
> Håber I kan hjælpe mig lidt. evt med metoder til at teste videre...

Find en anden pc og flyt dele over indtil du finder den stump der ikke
virker.