anbefaling af nyt lydkort
Fra : Karsten Strøm

Dato : 26-12-02 18:01

Jeg køre i øjeblikket med en gammel Creative Audio Pci (ES 1371/73 WDM)
under Windows XP, så hvad kan i anbefale mig at købe som afløsning for det
kort, der skal være 2 lydudgange på den (højtaler og hovedtelefon m/microfon
tilslutning).

For til en ny pc, burde der nok også monteres et bedre lydkort. (den
indbyggede er ikke noget at råbe hurra for)

Jeg har tænkt mig, at jeg højst vil ofre 800.00 kr, så gode forslag modtages
med tak..

Kan i forsat have en rigtigt god jul.

---

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-12-02 20:45

On Thu, 26 Dec 2002 18:00:46 +0100, Karsten Strøm <faerk@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
> indbyggede er ikke noget at råbe hurra for)
>
> Jeg har tænkt mig, at jeg højst vil ofre 800.00 kr, så gode forslag

Jeg har et Forrtismore II som netop har det du efterspørge. Jeg har været
godt tilfreds med det. Der var nogel problemer med de første drivers til
Xp, men det er rettet i den nyeste udgave 2.03.
Jeg opgraderede fra SB live fordi det ikke kunne snakke sammen med mit Epox
mobo. Jeg tror ikke et Forttismore II er så dyrt efter at der er kommet en
Forttismore III på gaden.

--
Thomas Hansen

Fra : Karsten Strøm

Dato : 27-12-02 04:31

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@image.dkDUSKALFJERNEDETTE> skrev i en
meddelelse newsrh02g4vpvzru8w@news.image.dk...

> [...]
Epox
> mobo. Jeg tror ikke et Forttismore II er så dyrt efter at der er kommet en

Jeg fandt det her kort, på www.edbpriser.dk og er der nogle der har lidt
godt og sige om dt kort.

Hoontech SoundTrack Digital XG w./XG DB-I
Type: Soundcard PCI
Chip: Yamaha YMF754B
Wavetable: 64 HW Voices & 1024 SW Voices
Output: Supports 4 speakers
Digital In/Out: Yes/Yes
Warranty: 2 Years
Ca. pris.789,00 kr