XaserII kabinet probs.
Fra : JoP

Dato : 26-12-02 15:42

Hejsa...

Jeg har lige købt ovenstående kabinet, men har lidt problemer.. Jeg kan ikke
få mit frontpanel til at virke.. Hverken med temp eller med
blæserkontrollen..

Jeg har ikke tilslutte usbportene i fronten, men det skulle vel ikke have
noget at sige?

Jeg har tilsluttet alle kabinetblæserne til til den "samme" ledning, for til
sidst at sætte den i panelet. Den "lille" ledning fra panelet har jeg
forbundet med cpu-køleren...

Hvad har jeg mon gjort forkert.. HAr kigget på producentens hjemmeside...

//René

Fra : JoP

Dato : 26-12-02 15:47

Glemte helt...

Min email er: admin@vipz.dk

I kan svare på den, eller her i gruppen.. HAr ikke lige skrevet indlægget
fra min egen computer..

//René

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 26-12-02 15:57

> Jeg har tilsluttet alle kabinetblæserne til til den "samme" ledning, for
til
> sidst at sætte den i panelet. Den "lille" ledning fra panelet har jeg
> forbundet med cpu-køleren...

Og du har vel husket at forbinde det molex stik fra frontpanelet med et fra
PSU'en? Det er det stik som kun har to ledninger i sig, hvor der normalt er
fire. Det er fra dette stik at frontpanelet får strøm til blæserne.

Mvh Mark
--
www.improve.dk

Fra : JoP

Dato : 27-12-02 17:43

Jo, det er gjort, men den går jo også til alle bæserne..

molex
------------------------------
psu --> blæser1 --> blæser2 --> blæser3 --> blæser4 --> blæser5 -->
frontpanel...

Lille stik
panel --> cpu-køler -->bundkort

køleledning