Hvilken trådløs optisk mus er bedst ?
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-12-02 13:32

Hvilken trådløs optisk mus er bedst ?
Har du erfaring med nogle af disse ?

Labtec Wireless Wheel Mouse
Logitech MX700 Cordless Mouse
Logitech Cordless Mouseman Optical
Logitech Cordless Optical Mouse
Microsoft Wireless Optical Mouse Blue

Opløsningen / præcision ? (skal IKKE bruges til spil)
Rækkevidden ?
Hvad fx med batteri levetiden ?
Underlaget - hvilken er ikke kritisk ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Morten Roslev

Dato : 26-12-02 14:45

Michael Lund Sørensen wrote:
> Hvilken trådløs optisk mus er bedst ?
> Har du erfaring med nogle af disse ?

MX700. er den bedste mus jeg til dags dato har prøvet, der er ikke problemer
med nogle underlag, og så er den helt vildt nøjagtig. + at den kan bruges
til at spille med, som du dog skriver at du ikke skal.
batteri behøver du ikke tænke på da du bare smækker den i opladeren når du
ikke bruger den, den kan dog sagtens køre en uge uden at komme i oplader.
rækkeviden er også ok. ca 3-4m måske 5m hvis den er helt opladet.

MVH.
Morten Roslev

Fra : Jens

Dato : 26-12-02 16:05

Jeg ville også holde mig til MX700, den kører perfekt og er god i mine spil.

Regards......