Auto strømforsyning til bærbar
Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-12-02 12:12

Hejsa

Jeg har lige købt en ny bærbar computer, da jeg mest skal bruge den i bilen
ville jeg gerne have at den også kan lades op der. Man umidlbart kan jeg
ikke rigtigt finde forhandler af auto strømforsyninger på nettet, jeg har
fundet en men de vil have 2000 kr. men det må da kunne gøres billige, eller
hvad ?

det dejer sig om en
NOTEBOOK NC341C2

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-12-02 12:15

Jan Pedersen wrote:
> det dejer sig om en
> NOTEBOOK NC341C2

hov den hed kun N341C2

Fra : David

Dato : 26-12-02 12:52

> hov den hed kun N341C2
Din bærbare er produceret af uniwill (http://www.uniwill.com) og er identisk
med Vega A4+ og en af TDCs webtech bærbare.

http://www.midt-data.dk forhandler en del produkter til den og er også dem
der står for service på den (http://www.notebookservice.dk)

De forhandler en billader der burde passe:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=VEGA-CAR
men ring evt til dem og spørg deres tlf nr er 87 256 256

Lad mig vide hvordan det går

mvh

David

Fra : M.N.

Dato : 26-12-02 16:08

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message news:aueo6c$bl6$1@sunsite.dk...
> [...]
> ikke rigtigt finde forhandler af auto strømforsyninger på nettet, jeg har
> fundet en men de vil have 2000 kr. men det må da kunne gøres billige,

www.umates.com/html/body-powermate.htm

Fra www.laptop4u.dk

Mogens

Fra : M.N.

Dato : 26-12-02 16:12

> [...]
> ikke rigtigt finde forhandler af auto strømforsyninger på nettet, jeg har
> fundet en men de vil have 2000 kr. men det må da kunne gøres billige,

430,- hos: www.proconsult.dk/katalog/m_pc/s_pc-til-n/note-psu/no-82001.html

Mogens