Gennmsskåret dødsdømt - film ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 25-12-02 23:56

Hej

Hvis OT så vil jeg meget gerne have et vink til
en rigtig gruppe.

Kan nogen huske at en dødsdømt fyr en gang blev skåret
i tynde skiver, for derefter at blive fotograferet skive for skive,
og der blev ud af det lavet en film - hvor man ligesom kiggede igennem
fyren fra hoved til fødder ?

Jeg syntes det var meget spændende da jeg så det i tv.
Ved nogen her om dette klip kan findes på nettet et sted ?

Morten

Fra : Frodo

Dato : 26-12-02 00:14

http://visiblehuman.epfl.ch/

Hilsen Frodo

Fra : Morten Larsen

Dato : 26-12-02 00:11

"Frodo" <frodo@(fjern)mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://visiblehuman.epfl.ch/
>
> Hilsen Frodo

Det var hurtigt, jeg ser hvad jeg kan finde på siden,
Tak

Morten

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 26-12-02 00:24

Morten Larsen skrev:

> Kan nogen huske at en dødsdømt fyr en gang blev skåret i tynde
> skiver, for derefter at blive fotograferet skive for skive, [...]

Man kan - eller har i hvert fald kunnet - se ham på Eksperimentariet
i København.

// Klaus

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 26-12-02 00:36