Kvickly HP
Fra : Olesen

Dato : 25-12-02 23:34

Kvickly har en HP printer til salg til 399,-
Kender I den ?
Er det Photorett 3 eller den ældre 2'er ???
Larmer og støjer den ?
Hvad nummer har farve og s/h patronen ?

Til prisen tror jeg godt jeg kan nøjes...

Fra : ct

Dato : 25-12-02 23:38

> Kender I den ?
Nej

Slå det selv op på www.hp.dk

> Larmer og støjer den ?
Det gør HP printere generelt ikke, men kender den som sagt ikke

> Hvad nummer har farve og s/h patronen ?
Slå det selv op på www.hp.dk

> Til prisen tror jeg godt jeg kan nøjes...
Hvis beslutningen er taget hvorfor så spørge

god jul

Fra : Olesen

Dato : 25-12-02 23:50

"ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> Nej

Øv

> Slå det selv op på www.hp.dk

Der står ikke noget om hvad det er
for en model Kvickly har på tilbud...

> Det gør HP printere generelt ikke, men kender den som sagt ikke

Øv.

> Slå det selv op på www.hp.dk

Der står stadig ikke noget om
hvad det er for en model Kvickly har på tilbud...

> Hvis beslutningen er taget hvorfor så spørge

Beslutningen blir' først taget, når jeg finder
ud af, hvad det er for en model og jeg får
uddybet nogle af de spørgsmål indlægget
startede med...

> god jul

Jeg sku' aldrig ha' solgt min HP 960C'er....

Fra : Madsen

Dato : 25-12-02 23:48

Olesen skrev:

> Til prisen tror jeg godt jeg kan nøjes...

Så er mit råd at undersøge nøje hvad farvepatronerne koster.
Ulempen ved de meget billige printere er ofte, at det næsten er
billigere at købe en ny printer når der skal skiftes farvepatroner.

Madsen.

Fra : Olesen

Dato : 25-12-02 23:51

> Så er mit råd at undersøge nøje hvad farvepatronerne koster.
> Ulempen ved de meget billige printere er ofte, at det næsten er
> billigere at købe en ny printer når der skal skiftes farvepatroner.

Det ER billigere..det er det der er ideen med købet.
Jeg kan få en helt ny printer for det jeg skal gi'
for en farvepatron alene...

MVH

Fra : Madsen

Dato : 26-12-02 00:05

Olesen skrev:

> Det ER billigere..det er det der er ideen med købet.

Aha.

> Jeg kan få en helt ny printer for det jeg skal gi'
> for en farvepatron alene...

Og hvor smart er det så? Jeg har svært ved at se fordelen ved det,
medmindre at man printer så sjældent, at man kan have den samme
farvepatron i et par år forstås. Som regel bruger de meget billige
printere væsentlig mere blæk, eller også er farvepatronerne mindre
og/eller dyrere, end til de større og dyrere printere, så i sidste
ende tvivler jeg stærkt på at du sparer penge ved at købe en så
billig printer. Umiddelbart lyder det billigt, men det er det
sjældent i længden.

Forvent heller ikke at du får et optimalt print ud af en printer
til 240 kr, men det kommer jo så selvfølgelig også an på behovet.
Hvis du kun printer lidt tekst ud i ny og næ, så er den nok ganske
udmærket.

Madsen.

Fra : Olesen

Dato : 26-12-02 00:11

> [...]
> til 240 kr, men det kommer jo så selvfølgelig også an på behovet.
> Hvis du kun printer lidt tekst ud i ny og næ, så er den nok ganske

Nu er der lige det, at selv de billigste HP farveprintere
benytter sig af samme kvalitet blæk som de dyrere modeller.
Priserne svinger givetvis ganske lidt på blækket til eks. en C980 og
en C930 over den billige der er på tilbud.

Desuden bruger HP altid samme fototeknik i de billigste
som de dyreste printere, hvis man vælger generation Photorett 2
eller Photorett 3 (som den nyeste). Forskellen er i finesser og hastighed,
men blækforbruget er også den samme, men patronerne kan variere en smule.

Men det er da smart at få en helt ny printer til samme pris som
1 stk. farvepatron....og man kan jo sælge printeren inden
blækket er helt tom for ca. 150,-...og gøre end endnu bedre
handel......sådan ca.

Men jeg køber nok en 5550'er...

Fra : Devast8or

Dato : 26-12-02 01:15

Olesen <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> Kvickly har en HP printer til salg til 399,-

Ja, og en Lexmark til 250,-

> Kender I den ?

Nej, men den hedder 3320. Desværre kan jeg ikke finde den hos HP, men jeg
fandt en 3325 <http://www.hp-hjemme.dk/prod_detail.php3?prodnum=c8949a>.
Billedet ligner Kvicklys IIRC

> Er det Photorett 3 eller den ældre 2'er ???

3325 er PhotoRet 3.

> Larmer og støjer den ?

Har du mødt en blækprinter der ikke gjorde det? Det har jeg ikke :)

> Hvad nummer har farve og s/h patronen ?

3325 bruger:

c8727a - HP No 27 sort blækpatron (10 ml)
c8728a - HP No 28 farve blækpatron (trekammer, 8 ml)

> Til prisen tror jeg godt jeg kan nøjes...

Ja, dyr er den ikke. Men vær opmærksom på at den får papir fra toppen.

Devast8or

--
Spamfilter activated