Er der virkelig ikke andre end mig der har~
Fra : Storkøbenhavn

Dato : 25-12-02 22:33

Scanlogic Model No.: SI-390 Der samtidigt kører med WinXP DK-SP1 ??

Har ledt med lys og lygte efter driver til et eksternt cdromdrev Scanlogic
USB men har intet kunne finde på min vej på den diskette jeg har fået
med står der blot "SSI Computer USB TO IDE DRIVER v3.0" men den dutter ikke
sammen med WinXP.

Ved nogen hvor en WinXP driver findes til dette Scanlogic Eksterne USB Drev
??

Har selvfølgelig tjekket rundt på http://www.ssi.com.tw/ men kan ikke finde
en
driver der kan bruges til WinXP

Skal drevet i et sådan eksternt kabinet termineres som master eller som
slave ??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-02 23:52

"Storkøbenhavn" <softwareREMOVE@software.dk> wrote in message

> Har selvfølgelig tjekket rundt på http://www.ssi.com.tw/ men kan ikke
finde
> en
> driver der kan bruges til WinXP

Har du prøvet med windows 2000 driveren?

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 26-12-02 03:02

Bjarke Hansen wrote:

> Har du prøvet med windows 2000 driveren?

Yep men uden held

Men ser nu at den faktisk har fundet den, men at der kommer en
fejlmeddelelse har lag et shot i dk.binaer emne scanlogic

Fra : ab

Dato : 26-12-02 09:29

Storkøbenhavn wrote:

> Yep men uden held
>
> Men ser nu at den faktisk har fundet den, men at der kommer en
> fejlmeddelelse har lag et shot i dk.binaer emne scanlogic

Jeg kører med en sådan extern USB-harddisk (både én til USB1 og USB2), der
er hos mig ingen problemer og driveren finder XP selv.

I WIN98 får jeg også denne fejlmelding, når jeg installerer den nødvendige
driver - efterfølgende søger og installerer windows nogle filer fra
disketten - og vupti det kører.

Jeg sender gerne mine drivere til dig, hvis du tror det kan løse dit
problem.

ab