Delvis OT: Hvad havde julemanden i sækken ~
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 25-12-02 20:13

Ohøj og glædelig bagjul!

Havde julemanden nogle gode ting med til maskinerne? Personligt fik jeg en
Innovatek InnovaRadi Mono til min fremtidige vandkøling... Uhmmm!

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Martin K

Dato : 25-12-02 20:48

H3nrik V! [2670] wrote:
> Ohøj og glædelig bagjul!

I lige måde H3enrik

> Havde julemanden nogle gode ting med til maskinerne? Personligt fik
> jeg en Innovatek InnovaRadi Mono til min fremtidige vandkøling...
> Uhmmm!

Næææ ikke rigtigt, men nu kan min familie heller ikke lige finde ud af alt
det der med hardware, og jeg vil faktisk også meget hellere købe det selv.
Men jeg står faktisk og skal til at have nyt kabinet, og jeg har et godt øje
til dette:

http://www.aopen.com/products/housing/h700-series.htm

--
Martin K

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 25-12-02 22:03

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> [...]
> af alt det der med hardware, og jeg vil faktisk også meget hellere
> købe det selv. Men jeg står faktisk og skal til at have nyt kabinet,

Det har min familie nu heller ikke - jeg bestilte Radiatoren selv... :)

> http://www.aopen.com/products/housing/h700-series.htm

Smukt...! Og så skal du en tur over i news:dk.edb.hardware.casemodding ? ;)

Fra : DWM

Dato : 25-12-02 23:42

> Havde julemanden nogle gode ting med til maskinerne? Personligt fik
> jeg en Innovatek InnovaRadi Mono til min fremtidige vandkøling...
> Uhmmm!

Jo da. Jeg fik en IBM UltraStar 146Z10 73GB. Så er der lidt plads igen :)

/Kenneth Iversen

Fra : Martin K

Dato : 26-12-02 13:56

> Smukt...! Og så skal du en tur over i
> news:dk.edb.hardware.casemodding ? ;)

Det er bestemt en mulighed

--
Martin K

Fra : Herbert

Dato : 26-12-02 14:45

> [...]
> Men jeg står faktisk og skal til at have nyt kabinet, og jeg har et godt

Jeg har købt ovenstående kabinet lig e før jul. Det er virkelig kram!
Desværre larmer PSU som en F-16 Så min gl.PSU fra et Cordegen kabinet
blev fluks sæt i og nu er her stille igen

Mvh
Erik

Fra : Martin K

Dato : 26-12-02 16:20

Herbert wrote:
> Jeg har købt ovenstående kabinet lig e før jul. Det er virkelig kram!
> Desværre larmer PSU som en F-16 Så min gl.PSU fra et Cordegen
> kabinet blev fluks sæt i og nu er her stille igen

OK - rart at høre nogle personlige erfaringer Jeg har et AOpen HQ 45
Pro lige pt., og der larmer PSU'en også en del. Så vi må se hvilken der er
mest støjsvag af det to. Måske er det samme type...? Min nuværende er på 300
w mens den nye er på 350 w

--
Martin K

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 26-12-02 01:00

On Wed, 25 Dec 2002 20:13:03 +0100, "H3nrik V! [2670]" wrote:

>Havde julemanden nogle gode ting med til maskinerne?

Jepper. Jeg fik en Logitech MX700 mus. Dejligt lille kræ. Ligger godt
i maven.... Nåeh nej ...i hånden.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-12-02 20:50

<vernerbo@PLEASE_DONT_SPAM_hotmail.com> wrote:

> [...]
>

> --
> /H3nrik V!
>
> Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock

Jeg fik desvære ikke noget hardware. Det eneste det blev til var et par
sutsko og en gang fisse. Desvære var begge ting 2 nummere for store

--
Thomas Hansen

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 26-12-02 21:11

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@image.dkDUSKALFJERNEDETTE> wrote in
message newsrh02o0t0vzru8w@news.image.dk

> Jeg fik desvære ikke noget hardware. Det eneste det blev til var et
> par sutsko og en gang fisse. Desvære var begge ting 2 nummere for
> store

ROTFL! Men alligevel tragisk... ;)