Tiscali
Fra : Johnny Pedersen

Dato : 25-12-02 19:18

Hej

Det er sjovt at Tiscali folk skriver om prioitet herinde

Først telefon så fax og så videre.

Jeg ringer i December og rykkede for svar i en sag blevet lovet en
opringning kom aldrig ringede igen fik af vide de ikke gad ringe til mig,
men fik svar indenfor en uge det er nu 1½- 2 uger siden.

Ja telefon slusen er da blevet bedre til kundeservice (når man kommer
igennem).

før ventede man fra nummer 20 og det tog 1 time nu venter man fra nummer 10
som tager ½ time så tiden er kommet ned det er blot blevet meget svære at
komme igennem.

Når man så snakker med en medarbejder kan de ikke gøre en skid da det er en
højere oppe der skal det sådan sker det bare hvergang.

Så 1 ting er sikkert når jeg først kommer væk fra disse Tiscali folk (sker
nok aldrig) så skal der festes.

Hilsen

Johnny
Som stadig venter på svar på en sag der startede 3-6-2002

Fra : John Sahl

Dato : 26-12-02 18:29

Johnny Pedersen wrote:
> Det er sjovt at Tiscali folk skriver om prioitet herinde
>
> Først telefon så fax og så videre.

Hvor ser du Tiscali folk skrive om det?

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 26-12-02 19:42

> Hvor ser du Tiscali folk skrive om det?
eksempelvis i tråden tiscali penge retur.

Man kan nemt gennemskue hvem der har et hoved indenfor hos dette Firma.

hvor skulle oplysningerne ellers stamme fra

og hvordan kan dette tolkes som bedre

ventetid 1 time start nr 20 i kø
ventetid ½ time start nr 10 i kø

for mig er regnestykket samme antal medarbejdere nedlæggelse af 10 linier.

Ps. Det er sku frustrerende gang på gang at blive lovet noget som så aldrig
bliver overholdt . Og hånden på hjertet sådan er det sku bare som kunde hos
firmaet Tiscali.

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 26-12-02 19:45

"Johnny Pedersen" <smart(slettes)@teens.dk> skrev i en meddelelse
> eksempelvis i tråden tiscali penge retur.

undskyld i tråden lidt længere tilbage den der blot hedder Tiscali

Sorry

Hilsen

Johnny

Fra : John Sahl

Dato : 26-12-02 20:59

Johnny Pedersen wrote:
> eksempelvis i tråden tiscali penge retur.
>
> Man kan nemt gennemskue hvem der har et hoved indenfor hos dette
> Firma.

Altså, du har ikke set folk fra Tiscali skrive det.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-12-02 00:30

On Thu, 26 Dec 2002 20:59:03 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Altså, du har ikke set folk fra Tiscali skrive det.

Hvis folk bringer informationer, som de kun har adgang til i kraft af
et ansættelsesforhold, så er de i lige præcis den situation ikke
deltagere i nyhedsgruppen på lige vilkår med øvrige, uanset hvad de
selv måtte mene om det.

--
- Peter Brodersen

Fra : rea721

Dato : 27-12-02 00:37

Peter Brodersen wrote:

> [...]
> et ansættelsesforhold, så er de i lige præcis den situation ikke
> deltagere i nyhedsgruppen på lige vilkår med øvrige, uanset hvad de

Jeg er enig.
Der er heller ikke noget odiøst i at skrive "Tiscali folk (TDC whatever)"
sålænge at det ikke fremstår som Ticsali's (TDC whatever)'s officielle
holdning / mening.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 27-12-02 00:52

On Fri, 27 Dec 2002 00:29:55 +0100, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

>uanset hvad de
>selv måtte mene om det.

Ja, men det er ikke tilfældet her såvidt jeg kan se, den eneste
ansatte ved Tiscali der har skrevet i den omtalte tråd er moi, og jeg
har ikke skrevet noget om prioteter.

--
Morten!

Fra : John Sahl

Dato : 27-12-02 00:59

Peter Brodersen wrote:
> [...]
> et ansættelsesforhold, så er de i lige præcis den situation ikke
> deltagere i nyhedsgruppen på lige vilkår med øvrige, uanset hvad de

Det er vi da 100% enige om, der er bare som Morten også skriver
ingen fra Tiscali der har udtalt sig om prioriteter.

Læs selv tilbage og tjek op på hvem der skrev det.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-12-02 10:22

Hej John Sahl, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Læs selv tilbage og tjek op på hvem der skrev det.

Nu har Peter hjulpet mig med alt mellem himmel og jord 500 gange gennem
årene, hvorfor jeg vil gribe muligheden for at gøre lidt til gengæld
med et hårfint tip

Hvis man gennem de seneste år har læst 5000 indlæg i især interne men
også eksterne grupper, hvor ansatte i alskens sammenhænge opfordrer
folk til at anvende telefonen til ting, der ikke netop _skal_ være
skiftlige (og kræve underskrift), behøver man næppe være potentiel
nobelpristager for at slutte, det nok er den hurtigste kontaktmulighed.

Det er der selvfølgelig indlysende grunde til. (Og hvad angår teknisk
support er de nærmest overvældende - hvilket man ekskursivt heller ikke
behøver insiderviden for at slutte sig til).

--
Hygge fra Århus - Rudi <http://rudi.nerd.dk/kontakt.htm>

Fra : John Sahl

Dato : 27-12-02 11:16

Rudi Stegen wrote:
> Nu har Peter hjulpet mig med alt mellem himmel og jord 500 gange
> gennem årene, hvorfor jeg vil gribe muligheden for at gøre lidt til
> gengæld med et hårfint tip

Ok så, det er trods alt jul

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-12-02 22:27

Hej Johnny Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> eksempelvis i tråden tiscali penge retur.

Jeg kan ikke finde det (og jo, jeg har set, du rettede trådnavnet i

Har du en news-URL?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-12-02 14:42

Johnny Pedersen wrote:

> Hej
>
> Det er sjovt at Tiscali folk skriver om prioitet herinde
>
> Først telefon så fax og så videre.

Ja, du er ikke den eneste der undrer sig. Det har jeg gjort længe.

Det var meget lettere hvis de, - f. eks. Rudi Stegen - holdt lav profil, men
han kan tilsyneladende ikke finde ud af det.

Der har via worldonline.dk.xxx.yyy tidligere været en underlig sammenblanding
af support og neutrale kommentarer fra WOL medarbejdere.
(På deres server, news.worldonline.dk)
Det var interessant at læse.!!

Jeg er ikke opdateret. Men jeg formoder at de få medarbejdere der er tilbage
efter fyringsrunder ikke orker at bruge fritiden på at forsvare firmaet.

Min chef ville garanteret også forbyde mig at diskutere min arbejdsgivers
produkter offentligt.
Især hvis de har den kvalitet som de har hos Tiscali.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : John Sahl

Dato : 28-12-02 14:48

Jørgen Rasmussen wrote:
> Det var meget lettere hvis de, - f. eks. Rudi Stegen - holdt lav
> profil, men han kan tilsyneladende ikke finde ud af det.

Rudi er har ikke på noget tidspunkt været ansat hos Tiscali.

Desværre.

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i julekonkurrencen inden den 1. januar
og bliv racerkører for en dag! http://www.mandezonen.dk/

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 28-12-02 17:23

> Rudi er har ikke på noget tidspunkt været ansat hos Tiscali.
>
> Desværre.

Nej men udtaler sig med ting som må komme fra nogen indefra.

Ps. Godt man forhåbenligt slipper ud af de sidste kundeforhold har kun lige
lidt bøvl som skal ordnes endnu.

Og så aldrig mere Tisacali

Hilsen

Johnny

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-02 20:03

> Nej men udtaler sig med ting som må komme fra nogen indefra.

Måske følger han bare en anelse mere med i hvad der foregår end de
fleste andre? Jeg ved det ikke. Det er bare et gær

--
Palle Jensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-12-02 20:03

Johnny Pedersen wrote:
> Ps. Godt man forhåbenligt slipper ud af de sidste kundeforhold har
> kun lige lidt bøvl som skal ordnes endnu.
>
> Og så aldrig mere Tisacali

....fik et - i øvrigt venligt - brev fra Tiscali i dag om, at der manglede en
underskrift på min første opsigelse...

....havde den været med, havde jeg været ude af det nu...

(ny opsigelse med underskrift sendt i går)
--
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-02 20:13

> Nej men udtaler sig med ting som må komme fra nogen indefra.

Hvor?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Rudi Stegen

Dato : 28-12-02 20:34

> Nej men udtaler sig med ting som må komme fra nogen indefra.

Nej!

Inden du skyder med skarpt, burde du læse tråden. Jeg har postet et
indlæg i netop denne, hvor jeg begrunder min udtalelse.

--
Hygge fra Århus - Rudi