nedbrud
Fra : Peter x

Dato : 25-12-02 14:57

Hej NG

min datter computer går ned den en gang efter der anden. Det er en duron 800
med 128 mb ram og win wp pro. Jeg har skiftet rammen og sat et nyt
grafikkort (Aopen), men det har ikke hjulpet. Det der sker er, hvis hun
spiller eller laver et eller andet går computeren ned (slukket) for at
starte op igen. Det sker uanset om det er det ene eller det andet. Nu er mit
spørgsmål: Kan det være strømforsyningen eller er det bundkortet det er galt
med. Min anden datter har den samme computer og den er der ingen problemer
med.

På forhånd tak for hjælpen og forsat go' jul

Mvh

P*

---

Fra : René Prebendorf

Dato : 25-12-02 15:35

"Peter x" <px@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
galt
> med. Min anden datter har den samme computer og den er der ingen problemer

Hej Peter.

Prøv at højreklik på denne computer>Avanceret>start og genoprettelse klik på
instillinger>under systemfejl fjerner du flueben i genstart autumatisk husk
lige
at genstarte , så genstarter den ikke men kommer med en fejlskærm når det
går galt,
så kan du se hvad der går galt.

--
Venligst René