Asus A7V333 Raid
Fra : Supertankeren

Dato : 25-12-02 10:51

Hvilken revision er boardet oppe i for øjeblikket ??

Jeg sendte et som gik død ind til Prc-data og fik et Gamelt et tilbage som
åbenbart osse er fejl på (Starter når det har lyst osse selv om jeg ikke har
noget tilsluttet det som pci kort hd) det er nemeligt et rev.1.02 men det
er ihvertfald ældre end det jeg havde & godt mishandlet er det osse.
Så lige i øjeblikket kan jeg ikke anbefalde Prc data det er en svinestrej
fra dem af.

Mvh
Jan Jensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-12-02 13:05

"Supertankeren" <oz8jan@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ihvertfald ældre end det jeg havde & godt mishandlet er det osse.
> Så lige i øjeblikket kan jeg ikke anbefalde Prc data det er en svinestrej

1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 2.01 har jeg set (har selv 1.04)
Returner det på garantien - sørg for at der er en fejl på det.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 25-12-02 13:47

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:fahO9.13601$Hl6.1525310@news010.worldonline.dk...
> 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 2.01 har jeg set (har selv 1.04)
> Returner det på garantien - sørg for at der er en fejl på det.
Lyder som om at han skal fuske en fejl det er vel ikke særligt smart det
kunne være PRC også læser nyhedsgruppen. også er det vel ikke særligt
lovligt at lave fejl for at ombytte.

Man kunne jo også ringe til dem og sige man ikke vil finde sig i de sender
et ramponeret bundkort

Hilsen

Johnny

Fra : Supertankeren

Dato : 25-12-02 20:46

Ja ramponeret er det jeg fik tilbage man kan lige frem se at der er mærker i
sokelen efter en skruetrækker i et desperat forsøg på at pille cooleren af
så tappen er godt medtaget af det.
og køleripperene på chipsetet er skæve .
det med fejl er nok ikke nødvendigt da der er fejl på det
men det er meget dårligt gjort af prcdata det har jeg osse ord for fra asus.
Michael hvornår er dit købt ?
Mit det første er købt i september
Mvh.
Jan