Tusch i ansigtet.
Fra : Bernhard Franzpötter

Dato : 06-03-01 21:24

Hej NG,

jeg er her for første gang og håber på lidt hjælp.

Mens jeg var i gang med at lægge tøj på plads, blev børnene (Dreng 5 og pige
2) pludselig så stille.

Noget måtte være galt og ganske rigtigt, Emilie havde malet sig i ansigtet
med tusch (temmeligt meget).

Nu til spørgsmålet, hvordan får jeg det af? Selvfølgelig uden huden tager
skade

En uheldig far
Franzpötter

Fra : Helle

Dato : 07-03-01 09:34

Hejsa

> [...]
>med tusch (temmeligt meget).
>
>Nu til spørgsmålet, hvordan får jeg det af? Selvfølgelig uden huden tager

Hvis det er ganske almindelig "børne-tusch" går det som regel af efter et
bad. Ellers forsvinder det altså i løbet af et par dage.

Min mindste på næsten 4 år har jævnligt tusch i ansigtet og på hænderne, men
jeg gør ikke noget særligt for at få det af. Det, der ikke umiddelbart kan
vaske af forsvinder som sagt af sig selv.

Hilsen Helle