sidewinder schemes ??
Fra : Hansen

Dato : 25-12-02 09:17

Først en glædelig jul til alle..

Jeg har fået et sidewinder rat og pedalsæt i julegave, det virker ikke på
alle spil det er lige som der mangler noget der hedder schemes, Jeg har
prøvet microsofts hjemmeside men kan ikke find ud af hvor der kan downloades
nye schemes..og hvad jeg gør..Er der en der kan hjælpe vil jeg blive glad
på forhånd tak

Preben

Fra : ssn

Dato : 25-12-02 16:07

"Hansen" <bierstednews@mail.dk> wrote in message
> [...]
downloades
> nye schemes..og hvad jeg gør..Er der en der kan hjælpe vil jeg blive glad

Hvis der er tale om et Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel - og du
bruger Windows XP - har du ikke mulighed for at oprette "schemes", men
rattet virker også uden.
Hvis du bruger Windows98 kan du selv lave schemes, som er tilpasset dine
egne behov. Du opretter dem vha. den medfølgende software.
Softwaren tilbyder dig et mindre antal schemes, som angiveligt skulle være
rettet mod navngivne spil, men de er ikke nødvendige.

Fra : David

Dato : 25-12-02 16:52

> Hvis der er tale om et Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel - og du
> bruger Windows XP - har du ikke mulighed for at oprette "schemes", men
> rattet virker også uden.
Den medfølgende software kan fint installeres på xp og virker fortrinligt...
Har selv oprettet adskillige schemes selv

mvh

David