Billig toner til Color pagepro L ?
Fra : Martin S.

Dato : 25-12-02 01:42

Hej, jeg har den dejlige Minolta Color Pagepro L - farvelaser stående.
Den er nu ved at løbe tør for sort toner, og så tænkte jeg om der ikke var
en der vidste hvor man kunne få toneren billigst ? . Jeg har fundet en
leverandør til 555,- inkl. moms - det er jo ret billigt, men måske var der
nogen der kendte et sted som var endnu billigere eller måske kunne levere
kompatible laserpatroner e.lign...

Mvh. Martin S.

Fra : Kostas

Dato : 25-12-02 11:34

"Martin S." <real_warhawk@removethis.hotmail.com> wrote in

> [...]
> måske var der nogen der kendte et sted som var endnu billigere eller
> måske kunne levere kompatible laserpatroner e.lign...

Vi har samme printer - lækker maskine i øvrigt.

Jeg har ikke kunnet finde den billigere - vi køber direkte hos minolta og
jeg mener bestemt vi giver noget i den stil. Men jeg skal da kigge efter
næste gang jeg kommer på arbejde.

Hvor har du fundet den pris henne?

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Martin S.

Dato : 25-12-02 23:24

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse
> "Martin S." <real_warhawk@removethis.hotmail.com> wrote in

> Vi har samme printer - lækker maskine i øvrigt.
Ja da.. Helt enig.

> Jeg har ikke kunnet finde den billigere - vi køber direkte hos minolta og
> jeg mener bestemt vi giver noget i den stil. Men jeg skal da kigge efter
> næste gang jeg kommer på arbejde.
Det lyder godt. Man sparer jo hvor man kan.

Hmm. Jeg havde ellers fundet den til 545 , men nu ser jeg jo at det er ex.
moms...
Men jeg mener at en af mine venner kan købe den til 460 ex. moms... jeg må
lige høre ham ad.

> Hvor har du fundet den pris henne?

ja.. det var jo så ex. moms... men www.computerhuset.dk

Martin