Killing i julegave :-)
Fra : Elwarth

Dato : 25-12-02 00:34

Hej!

Jeg bliver straks nødt til at fortælle jer, at jeg har fået en killing i
julegave
Ja, altså, jeg har selvfølgelig ikke fået hende fint pakket ind under
juletræet! Vi skal ned og hente hende 3. juledag, når juleræset er
overstået.
Det er en dejlig lille blå British Shorthair, født d. 2/10, som hedder Gry.
Uhh, jeg kan næsten ikke vente...

Glade julehilsner
Dorthe

Fra : Bente Jepsen

Dato : 25-12-02 00:43

"Elwarth" <elwarth@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overstået.
> Det er en dejlig lille blå British Shorthair, født d. 2/10, som hedder

Tillykke med det. Vel næsten den bedste julegave man kan få

Mange hilsner
Bente

Fra : Elwarth

Dato : 25-12-02 23:27

Hej Bente.

> Tillykke med det.

Mange tak

>Vel næsten den bedste julegave man kan få

Ja, det må du nok sige! Og jeg havde ikke den fjerneste idé om, at jeg
skulle have sådan en. Godt nok har vi da snakket om, at én brite var lige i
underkanten, men jeg havde egentlig forestillet mig, at vi skulle avle os
til flere

Venligst
Dorthe

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 25-12-02 21:57

> [...]
> overstået.
> Det er en dejlig lille blå British Shorthair, født d. 2/10, som hedder Gry.

Hej Dorthe
Selv om jeg er meget ny her i gruppen, tillader jeg mig nu alligevel at
ønske dig stort TILLYKKE.
Jeg fik selv en Blå Brite i fødselsdagsgave, kunne hente ham d. 1
december. Han hedder Lamboreghini. Han er SÅ skøn og SÅ blå ja altså
i forhold til mine mange Birmaer
Glædelig jul til dig

Med venlig hilsen
Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Elwarth

Dato : 25-12-02 23:30

Hej Lone

> Selv om jeg er meget ny her i gruppen, tillader jeg mig nu alligevel at
> ønske dig stort TILLYKKE.

Mange tak Og velkommen til.

> Jeg fik selv en Blå Brite i fødselsdagsgave, kunne hente ham d. 1
> december. Han hedder Lamboreghini. Han er SÅ skøn og SÅ blå ja altså
> i forhold til mine mange Birmaer

Ja, det kan jeg forestille mig. Til lykke til dig også.

> Glædelig jul til dig

Tak, i lige måde.

Venligst
Dorthe

Fra : Trine A.

Dato : 25-12-02 23:21

Hej Dorthe

Kæmpe tillykke herfra.....der er altså ikke noget som en lille ny

Mange hilsener
Trine

Fra : Kate

Dato : 26-12-02 12:56

"Elwarth" <elwarth@jellingnet.dk> wrote in

Jamen tillykke med en dejlig julegave. Det bliver spændende at se
billeder

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-12-02 20:14

Juhuuu Dorthe

Hvordan går det med den lille ny...? I er åbenbart helt opslugte af den
lille siden I ikke har postet en lille update

Mvh. Camilla

Fra : Elwarth

Dato : 28-12-02 23:35

> Juhuuu Dorthe
>
> Hvordan går det med den lille ny...? I er åbenbart helt opslugte af den
> lille siden I ikke har postet en lille update
>
> Mvh. Camilla

Hej Camilla.

Jeg har endnu ikke updated, da vi ikke har fået hende hjem endnu (øv!). Vi
skulle have hentet hende i går, men der var desværre en af killingerne i
kuldet (uvist hvilken), som havde fået lidt diarre, så opdrætteren ville
lige have styr på det først. De var til dyrlægen samme dag, så vi venter nu
på prøvesvar. De er blevet behandlet med Zoolac, og siden har der ikke været
noget, but better safe than sorry.
Så lige nu går vi rundt og forsøger at styre vores utålmodighed. Vi messer:
"Det er bedst at vente, det er bedst at vente..."
Opdrætteren skal jo også være tryg ved at sende hende hjemmefra.

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 28-12-02 23:52

Hej igen.

Så har jeg oprettet en profil for Gry, så I kan se hende

Venligst
Dorthe

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-12-02 14:54

> Hej igen.
>
> Så har jeg oprettet en profil for Gry, så I kan se hende
>
> Venligst
> Dorthe

Hej Dorthe

Hun er da godtnok næsten for dejlig!!
Kan godt forstå, du længes efter at få hende hjem, det kan vist
kun gå for langsomt!!

mvh Eva