Partitionering - Forkerte drev
Fra : DWM

Dato : 24-12-02 13:33

Hejsa,

Da jeg lige har fået en ny disk skulle jeg ind og partitioner den.
Nu har jeg så været så heldig at gøre det ved den forkerte disk
hvor der er nogle filer på som jeg skal bruge. Er det noget der kan
rettes op på?

/Kenneth Iversen

Fra : René Prebendorf

Dato : 24-12-02 13:47

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har jeg så været så heldig at gøre det ved den forkerte disk
> hvor der er nogle filer på som jeg skal bruge. Er det noget der kan

Her er et program der kan det du søger.
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : DWM

Dato : 24-12-02 14:02

"René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i en meddelelse
> Her er et program der kan det du søger.
> http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm

Den er sat til at redde data lige nu. Der er dog noget der undre mig meget.
Den partition jeg lavede var på en disk hvor der ikke var nogen partition på
(ifølge fdisk) og den blev lavet på 4.5GB. Den her disk jeg roder med nu, er
partitionen på 9GB..kan det være fordi at den har "mistet" nogle oplysninger
mht formateringen?

/Kenneth Iversen

Fra : René Prebendorf

Dato : 24-12-02 14:26

> [...]

er
> partitionen på 9GB..kan det være fordi at den har "mistet" nogle

Hvis jeg husker rigtigt så kan fdisk se fat men ikke ntfs.

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : DWM

Dato : 24-12-02 14:44

> Hvis jeg husker rigtigt så kan fdisk se fat men ikke ntfs.

Alle mine diske er i FAT32 så det kan ikke være det.

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 25-12-02 00:43

Vil lige sige tak for hjælpen. Jeg fik reddet det meste af data´en fra
disken så det er jo dejligt :)

/Kenneth Iversen