Glædelig jul :o)
Fra : Nina Svanholm

Dato : 24-12-02 13:02

Hejsa

I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår

Julehilsner fra Nina og Jacques.
-som synes det er bidende koldt at ride lige for tiden.

Fra : Lene

Dato : 24-12-02 13:48

Returnere din jule hilsen fra 7 tyndpelsede væddeløbere, som i denne tid må drives med magt ud af døren på trods af tykke dækner. Travheste haaader kulde *gg*

Mvh. Lene

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 25-12-02 01:24

Jammen, glædelig jul til alle, da. Håber jeg kan få en MASSE tid hos min
hest nu - efter al den julestress!

mvh
Trond Øyvind Hermansen
+ Freyja

Fra : Tina Uhre

Dato : 25-12-02 02:09

Også rigtig glædelig jul og godt nytår herfra

Tina og Badullen