URL-variabler med javascript
Fra : Martin Bentzen

Dato : 06-03-01 20:50

Kan man via javascript få fat i variabler, som bliver overført via URL'en ??
Fx: www.minside.dk/test.html?bil=gul

Jeg vil så have fat i variablen bil, og bruge dens værdi på siden.

/Martin

Fra : Martin Bentzen

Dato : 06-03-01 21:27

> Kan man via javascript få fat i variabler, som bliver overført via URL'en
??

Forget it - jeg fandt det længere nee i gruppen
- Sorry!

/Martin

Fra : Claus Schmidt

Dato : 08-03-01 23:18

"Martin Bentzen" ::
> ??

Der er et indlæg fra 02-03 som handler om popups. Hvis du vil overføre
variabler melem flade sider ved hjælp af "?", så henter du dem bare
v.hj.a. location.search:

var variabel = location.search

--
[claus]

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-01 11:03

Claus Schmidt <no@no.no> skrev

Claus, kan du ikke lige kontakte Jakob Andersen på mail, han vil gerne have
fat i dig?

--
Allan

Fra : Claus Schmidt

Dato : 13-03-01 22:39

"Allan Vebel" ::
> Claus, kan du ikke lige ...
-done.

Har været væk et stykke tid, så posten ved et rent tilfælde.

-jeg bryder mig jo ikke så meget om at blande tingene sammen,
som min ng-email vist også signalerer, men når nu det er jer
to så regner jeg ikke med at jeg får for mange rare sager ind af
e-brevsprækken

--
[claus]
-som håber spamrobotterne overser Jakobs email.

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-01 23:17

Claus Schmidt <no@no.no> skrev

> når nu det er jer to så regner jeg ikke med at jeg får
> for mange rare sager ind af e-brevsprækken

Jo, det er netop rare sager fra rare Jakob

--
Allan

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-03-01 13:45

"Claus Schmidt" <no@no.no> wrote
> --
> [claus]

Som Allan siger vil jeg gerne i kontakt med dig , så gider du ikke smide en
mail afsted til mig på jakob@effectus.dk

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på