css for input box
Fra : Kasper

Dato : 06-03-01 20:41

Hej !

Jeg vil gerne have en inputbox til at ligne og opføre sig som følgende
textarea. Kan det lade sig gøre med inline css?

<TEXTAREA NAME="Test" COLS="50" ROWS="3" WRAP></TEXTAREA>

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 06-03-01 21:11

> <TEXTAREA NAME="Test" COLS="50" ROWS="3" WRAP></TEXTAREA>

<TEXTAREA NAME="Test" COLS="50" ROWS="3" WRAP STYLE="background-color:
blue;"></TEXTAREA>

eller
TEXTAREA{ background-color: yellow; }
i <head> sektionen
--
/Kristian Risager Larsen
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Kasper

Dato : 06-03-01 21:32

Jeg fik vist ikke udtrykt mig klart nok. Jeg vil gerne have et input tag
til at ligne et textarea. Altså

<INPUT TYPE=text NAME="test" SIZE=50>

skal helst fylde 3 rækker og have scrollbars.

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 06-03-01 21:37

> <INPUT TYPE=text NAME="test" SIZE=50>

sorry, jeg misforstod dig. se news:Ovbp6.11938$XX2.247057@twister.sunsite.dk

det er forresten svjv umuligt at gøre. Et input type="text" kan kun have én
linie.

Men hvorfor ikke bruge et textarea?