USB 2.0
Fra : Jan

Dato : 24-12-02 00:37

Hej

Jeg har et PCMCIA kort med USB 2.0
Når jeg sætter min externe harddisk til kan jeg godt se filerne på den, men
hvis jeg begynder at overføre filer til den sker der ikke noget. Hvad kan
der være galt.

Jan

Fra : Calle.

Dato : 24-12-02 10:16

Jan wrote:
> [...]
> Når jeg sætter min externe harddisk til kan jeg godt se filerne på
> den, men hvis jeg begynder at overføre filer til den sker der ikke

forkerte drivere kunne være en mulighed
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-02 11:05

God jul

Må man spørge hvilket USB2 kort der er tale om ?

mvh jul

Fra : Jan

Dato : 24-12-02 17:51

Ja det er et A-ten kort fra Zitech

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-02 13:02

Hej

Jeg kan sende dig en installationsvejledning på min egen Sandberg USB2
(PCMCIA) ?. Den låser drevet, hvis driverne ikke er installeret korrekt.

Måske du kan få lidt inspiration til det.

mvh jule-elvis

Fra : Jan

Dato : 26-12-02 00:03

Hej igen