RedHat 8.1 Beta 1
Fra : Stig Hansen

Dato : 23-12-02 23:41

Så er RedHat 8.1 Beta 1 ude til jer der bruger sådan noget.

http://www.distrowatch.com/

Glædelig Jul til alle.

Stig Hansen.

http://www.box4700.dk

Fra : GINGE

Dato : 23-12-02 23:55

"Stig Hansen" <stig@REMOWEbox4700.dk> skrev i en meddelelse

> Så er RedHat 8.1 Beta 1 ude til jer der bruger sådan noget.
>
> http://www.distrowatch.com/
>
> Glædelig Jul til alle.
>
> Stig Hansen.
>
> http://www.box4700.dk

Findes der en "manual til den side?

Den ser fed ud, men hvad gør en newbee?

GINGE ;-.)

Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-12-02 00:55

GINGE skrev Mandag den 23. december 2002 23:54 i dk.edb.system.unix:

> Den ser fed ud, men hvad gør en newbee?

Undlader at gå ikrig med en beta, og specielt første beta,,,
Specielt som newbee er det ikke til at overskue hvorledes de
problemmer som det kan give skal løses.

Ivar Madsen

Fra : GINGE

Dato : 24-12-02 01:03

>Undlader at gå ikrig med en beta, og specielt første >beta,,,
>Specielt som newbee er det ikke til at overskue >hvorledes de
> [...]

Tak (er kun et fattigt ord)

GINGE)

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 24-12-02 01:26

GINGE nospam wrote:
> "Stig Hansen" <stig@REMOWEbox4700.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der en "manual til den side?
>
> Den ser fed ud, men hvad gør en newbee?
>
> GINGE ;-.)

De gyldne ord, der har forhindret mig i pådragelsen af mange problemer i
denne sammenhæng:

"If you have to ask, this is definitely for you!".

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : GINGE

Dato : 24-12-02 01:46

De gyldne ord, der har forhindret mig i pådragelsen af mange problemer i
denne sammenhæng:

"If you have to ask, this is definitely for you!".

Jeg tror ikke helt at jeg forstår,(måske er det mig, eller?)
Hvis det er mig den er gal med skal jeg nok starte et helt andet sted (red
hat 8.0-----newbee). )

Fra : Carsten Holck

Dato : 24-12-02 12:04

GINGE nospam wrote:
> [...]
>

> Jeg tror ikke helt at jeg forstår,(måske er det mig, eller?)
> Hvis det er mig den er gal med skal jeg nok starte et helt andet sted

mon ikke han mener "If you have to ask, this is definitely _not_ for you!".
/carsten

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 25-12-02 12:44

Carsten Holck wrote:

> mon ikke han mener "If you have to ask, this is definitely _not_ for you!".

Jo; det er det han mener

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 26-12-02 12:22

Jeg har ikke selv mulighed for at teste den - men er der nogen, der kan
fortælle, om de har fået løst utf-8 problematikken i:

- Samba
- xchat

Evt. fortælle mig, hvilke versioner disse to program kører i beta-versionen?

Lars.