Cd smadre drev, eller var det omvendt
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-02 23:31

Jeg har lige fået byttet et spil og et cdrom drev fordi de ødelagde hinanden
(sådan går det jo mange forhold).
Det nye drev er ligesom det gamle et 52X speed.
For at undgå flere smadrede drev og skiver overvejer jeg om det kunne lade
sig gøre at sænke hasstigheden på drevet.
Drevet er et Lite-On, og jeg køre win xp pro.

Frank

"I wanna die like my old man, sleeping...
...Not screaming like his passengers"

Fra : Allig8or

Dato : 24-12-02 02:28

det er der hedder cdbremse.(tror Jeg nok)

prøv Google..........

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : pondus

Dato : 24-12-02 13:45

Hej Frank

http://cdromtool.sourceforge.net/

prøv dette program det anbefales af webconsult ( dem der sælger Noise
control i dk)

mvh og god jul
kuno

---

Fra : Leony

Dato : 27-12-02 09:20

> Det nye drev er ligesom det gamle et 52X speed.
> For at undgå flere smadrede drev og skiver overvejer jeg om det kunne
> lade sig gøre at sænke hasstigheden på drevet.

Nero Drive speed:
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=nerodrivespeed.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: