HP Laserjet 6L problem med papir
Fra : Nielsen

Dato : 23-12-02 22:13

Hejsa

Jeg mener, at jeg på et tidspunkt har hørt om at andre har haft lignende
problem som jeg nu tumler med:

Det drejer sig om, at når der ikke er så meget papir tilbage i printeren,
men alligevel nok til at man ikke bare propper noget nyt i, ja, så tager
printeren altså en del sider af gangen, hvilket jo er et problem, især fordi
dette ofte betyder at det sidder fast i selve printeren, så jeg skal have
det hele åbnet for at rive det ud.

Jeg mener, at have hørt noget om at man ved HP kunne bestille et eller andet
kit, der skulle kunne udrede den sag.... men bortset fra det, ved jeg ikke
rigtig hvad det går ud på, hvorfor jeg håber der er en eller anden, der kan
hjælpe med et svar på, hvordan og hvorledes i denne forbindelse.

På forhånd tak og en god jul til jer alle

Nielsen

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-12-02 23:23

Nielsen wrote:
> [...]
> Jeg mener, at have hørt noget om at man ved HP kunne bestille et
> eller andet kit, der skulle kunne udrede den sag....

Det er sandt. Jeg havde samme problem, bestilte "repair kit'et" hos HP,
og fiksede det lynhurtigt. Kit'et består i virkeligheden blot af et
pap-aggregat der kan montere et stykke tape i bunden af papirmagasinet.

Du kan bestille kit'et (gratis) her:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=b
pl10045&locale=en_US

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Fra : Dr. Dyk

Dato : 24-12-02 01:29

Prøv her:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl10