P2 266 mhz...
Fra : Eske

Dato : 23-12-02 20:34

Hej,
jeg er ved at få fingre i en Dell bærbar (latitude CPi), p2 266mhz...og så
tænkte jeg på hvad man kan med sådan en. Kan man fx se DivX film på den?
Hvilke spil kan sådan en trække?

Er der nogen der har erfaring med sådan en?

Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-12-02 01:14

On Mon, 23 Dec 2002 20:34:29 +0100, Eske <eskeandersen@tiscali.dk> wrote:

> Hej,
> jeg er ved at få fingre i en Dell bærbar (latitude CPi), p2 266mhz...og
> så
> tænkte jeg på hvad man kan med sådan en. Kan man fx se DivX film på den?
Ja det kan du godt. men ikke uden det hakker som ind i helvedet. Hvor meget
det hakker afhænger af hvilken grafikchip der sidder i og hvor meget ram
den er udstyret med. Hvis der er nok ram kan det være at du kan se det i
lav opløsning.

> Hvilke spil kan sådan en trække?
Quake 1 burde køre fint på den. Eller nogel ikke så krævende stradegi spil.

> Er der nogen der har erfaring med sådan en?
Ikke lige den model, men jeg lånte en 266mhz celeron maskine på et
tidspunkt. Den virkede fint som bærbar teksbehandlings maskine.

--
Thomas Hansen