Check ICQ-status
Fra : Kasper Johansen

Dato : 23-12-02 19:33

Hejsa gruppe.
Kan huske at jeg engang brugte et script til at se om en bruger på ICQ var
online, men kan jeg huske hvordan? Nej.

Er der nogle herude der kan det? Så ville det være rart hvis de skrev
tilbage.

På foran tusind tak og mange julehilsner til alle
-Kasper

Fra : Dan Molberg

Dato : 23-12-02 20:07

Doc: http://beyond.repair.dk/Sample/ICQstatus/ReadMe.txt
Demo: http://beyond.repair.dk/Sample/ICQstatus/ICQstatus.phtml
Download: http://beyond.repair.dk/Download.phtml?File=ICQstatus.zip

Fra : Lennart

Dato : 30-12-02 18:33

> [...]
> tilbage.
>
> På foran tusind tak og mange julehilsner til alle

Jeg fandt en gang en simpel javascript linie på ICQs hjemmeside som man bare
kunne mside på sin egen, hvor man bare smed id'et i. Har det dog ikke
længere, så du må søge derude.

Fra : Kim Emax

Dato : 03-01-03 13:39

"Lennart" <no@mail.dk> wrote

> Jeg fandt en gang en simpel javascript linie på ICQs hjemmeside som man
bare
> kunne mside på sin egen, hvor man bare smed id'et i. Har det dog ikke
> længere, så du må søge derude.

tror du ikke bare det var et link til ICQs eget CGI script?

--
Kim Emax