Pris på tandlægevagt
Fra : Lee

Dato : 23-12-02 18:51

Hej.
Er der nogen, der ved, hvor meget det koster at bruge tandlægevagten i
Århus?

Jeg har været så uheldig at tabe en plombe her op til julen!

/L

Fra : Sander

Dato : 23-12-02 19:15

"Lee" <leelee@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er der nogen, der ved, hvor meget det koster at bruge tandlægevagten i
> Århus?
>
> Jeg har været så uheldig at tabe en plombe her op til julen!

Det kostede mig ca. 800 kr. for en akut, ( begyndende ) rodbehadling i april
måned. Jeg vil gætte på, at prisen er ca. det dobbelte af normalprisen ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Helle

Dato : 23-12-02 20:30

"Sander" <sander@tjekmig.dk> wrote in message

> [...]
april
> måned. Jeg vil gætte på, at prisen er ca. det dobbelte af normalprisen ?

Hejsa.

Ja jeg vil også mene det er dobbeltpris + det der skal laves + evt.
indkaldelses-gebyr.

Mvh Helle